sobota, 16 maja 2015

Jestes piękna!

Nie ważne, czy jesteś gruba, czy chuda, ładna, czy brzydka, czy masz wszystkie markowe ubrania, czy też nie. Jesteś piękna, musisz tylko siebie zaakceptować!

 Zauważyłam, że wiele osób ma strasznie niską samoocenę. Uważają, że są do niczego, nic im nie wychodzi, a o swoim wyglądzie wolą nie wspominać. Kiedyś borykałam się z podobnym problemem. Nie chciałam od nikogo pomocy, zamknęłam się w sobie. Jednak KAŻDA OSOBA ma w sobie coś wyjątkowego i pięknego. Tak, nawet Ty! Stań przed lustrem i powtarzaj sobie jaka jesteś piękna i wyjątkowa, chociaż uważasz, że to nie prawda. Musisz się docenić. Wiadomo, nikt nie jest idealny. Ale trzeba znaleźć w sobie jakaś zaletę, choćby nawet taką drobnostkę jak np. ładne oczy. Jak już to poruszyłam w poście Jestem lepsza nieważne jest to, jak wyglądasz, ważne jest to co masz w środku!









Bluza&koszulka: Primark
Spodnie: house
Buty: air max

A jak jest z Twoją samooceną?

6 komentarzy:

  1. Moja samoocena jest średnia.Wiem że w moim wyglądzie są jakieś zalety, a wady staram się powoli likwidować.:p Pozdrawiam
    bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo motywujący.

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze napisany post :)

    obserwuje :) i licze na to samo

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam trochę niską samoocenę :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze miałam niską samoocenę jednak powoli to się zmienia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Wasz blog został nominowany do LBA! Gratuluję! Więcej informacji znajdziecie tutaj: http://pinka-pisze-to-co-mysli.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-lba.html

    OdpowiedzUsuń