czwartek, 7 maja 2015

Co u mnie?

Na początek chciałabym przeprosić za nieobecność, ale już niedługo koniec roku szkolnego i czas poprawiania ocen. Do nadrobienia materiału została mi fizyka, geografia i historia. Muszę przyznać, że dość zaniedbałam się z ocenami. Mogło to być spowodowane zmianą szkoły, otoczenia, sposobu nauczania. Ale dziś nie o tym...
Napisałabym co robiłam przez ten tydzień, ale szczerze to nie ma co się rozpisywać.
Zwykła monotonia, a dokładnie to szkoła, dom, nauka i tak w koło Macieju. 
Teraz staram się wchodzić na bloga chociaż raz na dzień, wrzucić jakiegoś posta, albo po prostu coś po sobie zostawić na nim. 
Niedawno mieliśmy weekend majowy. W tym czasie spędziłam czas ze znajomymi na balonach, wyjechałam z rodzicami w Bieszczady i głównie to obijałam się.
Aktualnie cierpię na chwilowy brak zdjęć.








3 komentarze:

  1. A kim jest ten chłopak na zdjęciu bardzo mnie ciekawi myślałam że to jakiś raper
    ja też staram się poprawiać oceny na tyle ile się da :)

    http://raspberrypaulinaanddawid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to Damian Demby z zespołu najlepszy przekaz w mieście. To w takim razie życzę powodzenia! :)

      Usuń
  2. DAMIAN! :o Zazdroszczę! Jesteś szczęściarą że go spotkałaś. Uwielbiam NPWM


    Mój blog tęskni za twoją wizytą! www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń